Klubbhoppningen

Benji :
Ld: Han var som en klocka , han hoppade superbra och lyssnade på allt jag gjorde. Supernöjd ! Vart en relfri ritt .
Lc: Han var exakt som förra banan , Hoppade bra , men sedan på om hoppningen så hängde han sig lite  handen,  Det vart lite kamp till näst sista hindret, han han inte upp med frambenen . Och han rev . Men annars var det en superfin bana . Nöjd med hur jag red .
 
Lorden :
LC: Han hoppade SUPERBRA , Han var SÅ JÄVLA KLOKREN på själva banan . haha , i omhoppningen vart det missförstånd och han tänkte hoppa 1 ( som var en bakvänd oxer på 90 cm) Bakofram , jag tog i han och han slängde sig åt sidan , jag tappade balansen och föll av . Men jag är nöjd , det blir missförstånd ibland . Thats it !
 

Tack så mycket för bilderna celise ! www.syskonryttare.blogg.se
 
 
// Amanda
 

KOMMENTARER


Jag filmade ju alla rundor (förutom omhoppningen med Lorden för mobilen dog..), så du kan ju få dom om du vill? Haha :D

2013-02-28 // 16:03:30
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: