Dagen så långt -

Har varit en ganska lungn dag , vi har haft boll lekar hela dagen. Tråkigt , men nyttigt ! Sedan gick jag på stan med Oscar och Albin medans jag väntade på att mormor och morfar skulle kommma och hämta mig . 
 
Vad händer nu ? 
Jo , ska snart ut och rida mina vita . Båda ska först skrittas fram i skogen , och sedan trimmas på banan. Jag ska kräva ganska mycket av Lorden , skänkelvikningar , formen , bak och framdelsvändningar , små och stora volter , ska be mamma filma :) Benji ska jag mäst göra av med energi , lägga ut någon bom , träna på galopp ombyten, osv . Bara ha kul ! Ska åxo filmas.  Tar det raka eggbettet på Lorden , och pelham elller eggbett på Benji.
 
                                     Ikväll ? - Spelande med oscar , karra , och film. Mys ♥.
Kärlek till ponnyn ♥
 / Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: