Hästarna i vårat stall

Lorden ( Enghöjs lord winston ) . 
ålder: 19 
Ras: connemara
Han är ju min älskade älskling , kan inte fatta att du har varit min i 2 år... Vi har haft så mycket kul ♥ Och han vet ni ju ganska mycket om ;)
 
 
Yogge ( Yoghurt )
Ålder : 16
Ras :okänd
Detta är min lilla systers ponny nu , jag red och tävlade han i början med bra resultat. Han betyder otroligt mycket för mig ♥ Han var ponnyn ja startade min första lokala tävling med . Han är en ju en sådan som inte gör mer än vad han behöver , en minigris... ;)
 
 
 
Ior (eeyor yankee)
Ålder: 8
Ras : Varmblod
Han är min mosters häst . Var travhäst tidigare men han omskolats till ridhäst för 3 år sedan. Verkligen superfin att rida , hoppar faktiskt superbra ! han är ett lyckopiller. I sommar har Emilia här på bloggen ridit han ganska mycket . Och dom kommer faktiskt superbra överäns ! dom passar som handen i hansken ! ♥
 
 
 
Kompis ( Kompis Rigas)
Ålder :2
Ras : Varmblod
Han är en liten buste , men han är väldigt lätt att ha och göra med . Men han är ganska lungn för att vara hingst måste jag säga . Han har bott hoss oss sedan i sommras , och längre kommer det bli ! 
 
Benji ( Claughan Bengy ) 
Ålder: 7
Ras : okänd 
Min älskad bäbbe , han kom nästan i samma veva som Kompis . Ångarr inte en sekund att jag valde att köpa benji , han är bäst . Behöver inte säga mer... ♥♥♥

Dessa hästar / ponnyer står i vårat stall . Tänkte bara för skojjs skull ;)
 
// Amanda

KOMMENTARER


Du har så himla fin hoppsits Amanda, nån dag ska jag få lika fin som dig hihi :) ♥

2013-01-20 // 00:33:25
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: