Ridpass på Harry

Hej!
idag red jag ett ridpass på harry. amira skulle gå idag men harry var tvungen att gå, så jag tog honom helt enkelt. men det är roligt med lite variation ibland också :)
 
vi jobbade lite med volter, skänkelvikning och galopp på volterna.
Det gick bra! särskilt skänkelvikningarna, dom gick över förväntan både på diagonalen och på långsidorna. 
i galoppen blir han väldigt tung i handen, men om man får en bra galopp så blir det lite bättre. 
men jag är nöjd! Det var roligt och harry var glad. efter ridpasset så skulle han inte gå något mera på kvällen så jag mockade osvosv till honom. då blev han glad :D
 
älskar min ridgrupp btw, vi är bäst. <3
 
- bildlöst inlägg - 

KOMMENTARER


Tildz

bra dukti och godis

Svar: BRAA DOOOUKTIG ÅH GOOOOUUUDIIS
None None

2013-01-29 // 21:52:33

Hahaha vi äger typ. <3

2013-01-29 // 22:21:05

Vem Harry? :D kan du inte berätta lite om honom? tänkte om det är samma harry som stått här på våran klubb :)

Svar: jag tror inte att det är honom, för att harry har stått på brk här en lång tid. men jag kan berätta lite om honom, ifall du kanske har sett honom någongång :) Han är brun och så är han en renrasig newforest. han är född 1994 och han är väldigt fin i dressyren också :)
None None

2013-01-31 // 17:58:54
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: