Yoghurt ♥



 




 

 
Hittade dessa gammla bilderna ! Så snygg han är , han ser nästan ut som en liten stor häst ;) 
Och nu när jag kollar på bilderna inser jag hur äckligt mycket jag har gått ned .. ( Jag vet att jag är lång på han , men jag red i kanske 15-20 min i skritt och trav , corran red han före )
 
Jaja , älskar denna ponny . Han är så sjukt fin ! ♥ Önskar att jag var några år yngre så jag fick fortsätta täva och rida dig . Du var startskottet på mitt tävlande , och vilja satsa , love uu ♥
 
/ Amanda

KOMMENTARER


Söt ponny :D

2013-01-26 // 09:54:22

Fin blogg! Intresserad av en välarbetad, snygg, gratis header? Kika här isåfall, just nu står ingen på kö, så det är bara att passa på ;) http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm Kram Emma ♥

2013-01-26 // 12:26:41
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: