faaack yeeeeaa

HAHA... Ni förståååår när ni kollar på bilden! Vart har jag hållit hus de senaste dagarna då? Igår förmiddag tog jag och min mor flyget upp till Stockholm, för shopping och sjukhus! Så under dagen har vi shoppat, käkat, gått på gröanan å yada yada. Idag dååå? Startade dagen med en efterlängtad hotellfrukos, asså det är det godaste som finns, på riktigt. For sen till sjukhuset och kollade upp lite grejer på mina leder osv, lämnade våra grejer och for ut till the city sen! Idag har jag fyndat två supersnygga jackor och lite kläder.. Sen har vi ätit på stan i söder och gått runt lite överallt! Så nu sitter jag här, insrkiven på sjukhuset tills på lördag, svårt att förklara men ska fixa lite med lederna, så kommer komma ut härifrån som nyrenoverad på lördag, förhoppningsvis! Haha, gud vad svårt det är att skriva ett icke-hästreleterat inlägg när det är en hästblogg..
Gillar min natt-tattaroutfit, eller vad säger ni?
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: