fart och fläkt

Haft en väldigt hektisk dag. Började med att fara till Brk och kolla på western tävlingar , fotade även lite som inom en snar framtid kommer upp på bloggen. Sedan åkte jag hem och for ut och sprang i 45m, måste värkligen komma igång igen !
 
Sedan åkte jag och mamma till stallet , pussade och myste med mina bäbisar ♥ Byggde sedan fram till morgonsagens hoppträning med Benji. När vi var klara så åkte vi hem och åt sedan iväg till travet och kollade på några lopp , och nu sitter jag hemma och ska snart dejta kudden - för imorgon händer det saker , ska fara på äventyr ;)
 
 
 

KOMMENTARER


Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥ http://jmphoto.webblogg.se

sv: i en liten stad som heter Promajna, precis intill Makarska om du vet vart det ligger :)

2013-07-14 // 23:14:32
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: