inte länge kvar nu

nu  är det inte länge kvar tills ni kommer få följa mig och "S" resa på bloggen! Jag är så taggad på att berätta, men väljer att hålla det tills han kommer. Vad jag dock vet redan nu är att det kommer pratas väldigt mycket om det, och därför kommer jag inte bry mig när de väl kommer fram till mig, vad andra har sagt. För de vet ingenting om honom, eller hur han kommer bli i framtiden. jag kan bara säga att jag snart har en oslipad diamant i en box på bodens ridklubb. Han har glimten i ögat och älskar att arbeta, han är så otroligt mysig och hålla på med (dock lite ouppfostrad menmen) och han kommer bli riktigt bra med rätt träning. när den halsen och magen är borta och konditionen har kommit tillbaka kommer han visa alla som inte trott att han är något mer än en vanlig vit ponny, att han är så mycket mer än det. Han är bäst och för mig är han underbar, det finaste jag har <3  Jag har otroligt mycket arbete framför mig, men jag vet att med den hjälpen jag kommer få, att det kommer fungera. Jag kommer visa alla som inte trodde på oss att vi kommer lyckas vi också. Man behöver inte köpa en tävlingsklar ponny för att lyckas, man kan hitta en ponny i en liten hage som bara väntat på att få visa upp sig. Så var det för mig och jag ångrar inte en sekund att jag åkte och hälsade på honom den dagen jag gjorde det. 
 
Ni kommer få följa oss på bloggen och på instagram, heter @eemiliasamuelsson där! För er som känner mig så har jag även en privat instagram, som heter @llymee :)
 
<3
 

KOMMENTARER


Nu är veckans blogg avslutad för denna vecka! Kika in och se om det var du som vann :)

2013-07-28 // 11:01:13
s

Vad kul! :) underhalsen hoppas jag du menar? ;)

Svar: jo haha det är det jag menar ;)
None None

2013-08-02 // 20:10:52
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: