Måndag

Godmorgon alla läsare! Idag är det måndag och jag är ledig! 
igår så var jag uppe på motorstadion och jobbade i kiosken med att steka hamburgare. Det var jättekul faktiskt och mina arbetskompisar är jättesnälla :D Imorgon ska jag till storklinten och göra samma sak.
 
Men idag är planerna bara att ta det lugnt. Igår var jag så trött att jag somnade i soffan kl 17.00 så tror jag behöver vila lite ;) Det kommer upp inlägg hela dagen, dessutom kommer det upp en liten tävling också! Så kika in klockan 14.00 ungefär!
 
Vill också passa på att säga tack för att ni kikar in här varje dag och skriver kommentarer och läser, det är jätteroligt! <3
det fick bli en liten bild på amira idag. <3
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: