Måndag!

Tjoho sista veckan i skolan och vi går bara två dagar! Idag är vi lediga och på Torsdag och Fredag är vi också lediga, hur skönt är inte det?! Sen blir det stugan under helgen med massa skoter och sen under veckan blir det massa stall! Sen är det prao i två veckor efter lovet och sen är det 22 april, och en vecka från maj. Hur skönt är inte det? Vi är ju störtnära sommarlovet! Ååååh, jag vill ha sommar nununu... Haha, tillbaka till dagen då.. Håller på att städa och rensa mitt rum för fullt just nu. Sen ska jag gå ut och fixa till kaninerna, funderar starkt på att rensa ut all halm och hö som vi fyllt på under vintern i burarna osv.. Men med detta väder när det helt plötsligt kan vara -25 och som idag +10 i solen, så struntar jag nog i det! Ska i alla fall efter allt det där fara till Pavve och gå långpromenix eller långtur barbacka ute i solen, myyys. Sen blir det att fara till Boden och rida Chippy! 
Haha.. Betesutsläpp från i sommras, de första Pavvan gör är att äta och Scally springer runt. Finhestisaaar♥
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: