Rastlös

Sen halvtvå idag har jag befunnit mig på sjukhuset, och får dessvärre inte gå först i på Onsdag. Olyckligtvis gäller det båda benen. Så just nu tar jag mig fram med dessa, nedan!
Deprimerande men sant. Inget stall först på Fredag, och får inte träffa den finaste plutten som finns på hela detta klot först på lördag.. Aja. Bara att ta det lungt nudå, nej. Måste verkligen plugga. Och såklart, blogga till er! Jag lär ju ändå spendera alla timmar på dygnet idag å imorgon i soffan framför TV:n med en dator i knäna. Nörd. 
En bild från i sommras när hans lilla Hanna miljötränade honom! Är dom inte bara för söta ♥. Saknar ju världens bästa Pluto, som ska få massor av morötter å pussar på lördag hihi ♥.
 
/Eveline
 

KOMMENTARER


Nej, vad jobbigt..krya på dig! :)

2013-03-04 // 20:14:12

Nej, vad jobbigt..krya på dig! :)

Svar: Tack! :)
None None

2013-03-04 // 20:14:13

Super tråkigt, krya på dig!
Super fin design!
Kram!

Svar: tack så mycket för de fina orden! kram på dig med! MVH EMILIA
None None

2013-03-04 // 20:27:28

Imorgon är de skolan och hästar som gäller!
Var gärna med i min fråestund och tävla om en hel helgs länikning

2013-03-04 // 20:44:22

Sv; Tack detsamma! Inget speciellt, ska bara vara i skolan då ponnyn vilar (: Själv då?

Svar: jag har hoppat lite barbacka med ponnyn jag :) det det är skönt med stallfri dag ibland! / emilia
None None

2013-03-04 // 21:03:31

sv. åh tack! :) idag ska jag till skolan och sen vila upp mig lite! Du då? :)
KRAM

Svar: själv har jag hoppat ponnyn barbacka haha :)
None None

2013-03-05 // 06:57:46
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: