Söndag

godmorgon på er!
Söndag idag vilket betyder skola för min del imorgon om jag känner mig kry då. lovet har varit lite speciellt, har haft riktigt roligt de första dagarna under lovet men i onsdags så blev jag sjuk så från i onsdag - fredag gjorde jag ingenting så det var tråkigt. igår hade jag däremot roligt, snackade skype med mina vänner från LRK och skrattade sönder med anna. sedan var jag med nina också så slutet på lovet blev ändå bra :)
 
idag ska jag till stallet, äntligen! amira ska få massa pussar och morötter eller äpplen. har inte träffat henne på en vecka! sen är jag hjälpinstruktör också och det är jag faktiskt riktigt taggad till ikväll! Den nya ridläraren är jättesnäll att ha och göra med. 
 
ha en bra dag mina vänner!
/emilia

KOMMENTARER


HAHAHHAHA GUBBJÄVEL UPP FÖR FAN DE KOM JU EN BJÖRN

2013-03-03 // 16:14:01
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: