Bra dag!

 Startade dagen klockan halvsju, Mimmi sov hära så vi käkade frukost och drog på oss stallkläder, begav oss mot färjan och påbörjade våra 2,1 mil på cykel till stallet! Men kan då lova er att nu i efterhand var det fett värt det, 3 lyckade ridpass! Hur som helst så tog cykelturen 1 timme och 56 minuter, under två timmar i alla fall, mehehe. Väl framme så käkade vi och tog sen in Chippy och Guiness för en ridtur i skogen, det var verkligen svinkul med två riktigt fina och taggade ponnyer! Sen bar det av mot klubben för att rida och filma Prinsen och Happy. Prinsen var fin, pigg och glad! Tog några miniskutt med honom och han var suuupertaggad! Sen red jag Happy, tror ni inte jag blev liiiite kär i ponnyn haha! Till en början kände jag inte riktigt hur jag skulle rida honom men det gick bara bättre och bättre. Hoppade med honom, och han var hur fin som helst, avslutade med ett räcke på ca 95cm och guuud vad han var duktig! Det är så kul att sitta på ponnyer med en sådan glädje till hinder! ♥ Nu ligger jag här halvdöd och ska inte göra nåonting mer idag, sköööönt!
 
 
 
Irländare is tha shit! 
 

KOMMENTARER


johanna nyren

Håller med ska man ha ponny ska man ha irländaaaree !! ;) ;)

Svar: :D
None None

2013-05-10 // 02:26:07
leavanny.blogg.se http://leavanny.blogg.se/

Fina ponnys :)

2013-05-10 // 18:16:24
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: