It's friday bitcheeeeeees!

Fredag och ledig, hur bra som helst! Har nyss sett några avsnitt av vampire diaries och käkat frukost, känner faktist ingen träningsvärk från gårdagen alls! I dag ska jag till finaste Pavvsi och sen ska jag till jag ut till Jeanette och rida med Mimmi, spenderar även natten hos Mimmi för er som vill veta mehhehe! Nej, nu ska jag hoppa i stallkläderna och starta upp dagen. Ni är ju fööör bra, statistiken var ju uppe bland molnen igår!
Världens finaste lilla ponny..♥
 

KOMMENTARER


fredag och ledig är alltid skönt, samma för mig idag ^^,

2013-05-10 // 13:23:12

Vilken fin ponny! :)

2013-05-10 // 15:03:46

Fina bilder å söt ponny!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-05-10 // 16:26:05
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: