Roligaste helgen på länge!

I Fredags var jag och red Happy med Mimmi och Guiness! Han var en riktig piggelinis, och tycke verkligen allt vi gjorde var superskoj.. Fina Happy♥. Sen blev det även en sen stallkväll med massa pyssel och fix för helgens tävlingar! 
 
I går var det miniklubbis, och ÄNTLIGEN satte vi den där nollan!! Hanna & Pluto körde minidressyren och 30cm, dom var hur duktiga som helst och fick med sig två rosetter! Sen hoppade jag 40cm, kände på honom i trav och galopp i paddocken, ökade, minskade och massa halter för att få honom med mig. Väl inne på banan ville han följa efter Boss ut ifrån ridhuset, så han blev lite sur och drog något bakutrus, haha! Fick startsignal och kom emot första, såg till att ha bra galopp igenom hela banan och ha hög hand så han inte blir låg eller "dragig". Han tycket det var hur roligt som helst och överhoppade på varje hinder nästan, sötisen, rejsade runt banan felfritt och ryttaren var överlycklig, världens bästaaa!♥
 
Idag har vi varit i Voullerim på payandjump. Tanken var att jag skulle ha Happy, men det blev ändrade planer, så vi tog med oss Guiness och Chippy! Tanken i går var att hoppa 30cm och om det gick bra så hoppa 40cm också, idag slutade det med att vi började med 50 cm och nollade, såå duktig och sen tog vi 60cm dansade igenom även där men blev lite trött och blev ett skitpet på 3an, hur som helt så gick det över förväntan, Guiness♥
 
Har ganska stressig i skolan nu.. Ska göra klart en slutuppgift som blivit liiiite sen också har jag spanska som jag ska göra klart nu! Får se hur det blir med bloggandet i veckan, ska försöka lägga all krut jag har på skolan nu innan sommarlovet..

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: