Vet inte vad jag vill..

Åhh vilken awesome dag! Efter skolan fro jag ut till mockis och red ut på Happy med Vanja och Cian, Happy var riktigt på och ville verkligen fram.. Och han var helt underbar, fina Happy♥ Sen for jag till brk och red Pluto, for till bränslapaddocken med Cecilia på Pasadena, Charlotta på Harry och Maria på Gromit! Busiga hästar som tyckte allt var superkul! Dels så har jag aldrig heller dödat såhär mycket mygg i hela mitt liv..  Och jag är så otroligt glad för att det går frammåt med Pluto, funderade verkligen på att ge upp där ett tag.. Men den där lilla ponnyn som jag älskar så otroligt obeskrivligt mycket börjar komma fram igen♥
De bästa jag har♥
 

KOMMENTARER


Alexandra

Så finaaaa!!

2013-05-24 // 12:16:18
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: