Saker ni kanske inte visste om mig och safir

- Jag måste alltid göra massa saker innan jag går och sover. Jag vänder på alla speglar i rummet, kollar under sängen massa gånger och gör en provisorisk låsning på min dörr. Så blir det om man tror på spöken samt har sett får många skräckfilmer!
 
- Safir är aldrig arg eller sur.
 
- När Safir kom till mig hade han aldrig varit någonannanstans än sitt stall i hela sitt liv. Bara en gång, i ridhuset på BRK för ca. 5 år sedan. 
 
- Jag är väldigt mörkrädd och vill inte vara ute i mörkret. Igår skrämde min pappa mig när jag skulle hämta lasse (mitt i natten, vi hade varit på bröllopsfest) och jag fick panik. Jag skrek hur länge som helst och började gråta och kunde inte andas normalt på typ en timma.
 
- Anledningen till att jag blev rädd var för att i förrgår så var den en man/kille som låtsades gå på kryckor som lyste med en röd ficklampa på vårat hus. Vi trodde han var sjuk eller letade efter någonting, men han lyste rakt in i vårat hus och gick fram och tillbaka på cykelvägen (vi bor exakt vid den). och sedan kom det en joggare (typ) och då började mannen/killen med kryckan att JAGA honom och kastade kryckan. Sedan såg vi inte honom något mer. Men det var väldigt obehagligt. 
 
- Safir kan puss och hov, precis som amira kunde. <3
 
- Jag sjöng på min mammas och pappas bröllop tillsammans med min kompis Tilda.
 
-
Arkivbild.
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: