Snart

Snart har jag bättre internet och kan börja blogga som vanligt igen. 

Jag har ridit såå bra pass på chili i skogen och första gången i ridhuset har även varit och myst med Pavve i skogen.❤ 

Idag har jag vari ute hela dagen på nå friidrottadag och frusit arslet av mig, och har sen varit med en saknad Rebecca och pluggat matte och pratat i massor, sånna dagar kan vara såå sköna att ha ibland, inget stall och stress. Nu ska jag se världens bästa vampire diaries medans jag försöker få upp värme. Under massa täcken, filtar och kuddar haha. Ni får ha det sp bra så hörs vi med mer uppdatering när internet funkar som det ska igen!



❤❤❤❤❤❤❤❤❤
/Eveline 

KOMMENTARER


LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands http://babustylee.webblogg.se

Snygg header! :)

2013-09-25 // 14:21:31
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: