Wat does the fox say?

Förlåt för att bloggningen från min sida stått stilla, men vårat internet har strulat så jaa. Kan ju faktiskt berätta lite om gårdagen! Skola åså på dagen, sista lektionen var det elevens val och ädr har jag media. Jag och Mimmi skulle fota hösten med hästmotiv, kan inte säga att vi fick världens finaste bilder men helt okej och dom går att använda. Sjukt kul att få man faktiskt kan använda hästarna till något i skolan! For sen ut på en jättemysig med Mimmi & Tjena Mannen på Pockan. 
 
Idag blir det en lugn kväll med plugg framför mig, skönt att få bort lite och ägna tiden åt annat sen. Hur ser era planer ut för ikväll?
 

KOMMENTARER


Åh, så fin ponny ! Jättelik min gamla medryttarponny Malou. Jätte fin blogg, kram !

2013-09-19 // 11:01:44
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: