Förbereda inför tävling

Tjenaa! Ville bara meddela er att jag är galet rastlös och tänker gå ut att göra något, typ ge mina kaniner något gott så dom tycker om mig lite mer, gå en prommis och snacka med en kompis på telefon eller något! Älskar den där känslan när man är småtrött för att man gjort något utomhus, än att vara trött i huvudet för att man suttit vid datorn för länge.. Är stallfri idag, vilket var riktigt skönt ändå då hela sportlovet är uppbokat med häst, häst, häst, kompisar, kanske stugan osv.. Så ja. Ska iallafall duscha och ha lite sådär egen tid sen och sen ska jag sovaaa! 
Jag förstår verkligen inte på mig själv, det är tävling på lördag och jag är inte ens ett dugg taggad eller nervös.. Känns så nära men ändå långt bort, hmm? Typical jag att alltid känna så, men det kommer bli riktigt roligt att komma igång med tävlingarna igen! Kan ju även avslöja att jag ska tävla dressyr med Tjena Mannen också! Men på lördag ska jag tävla Chili på hemmaplan, hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta, något i den stilen ja. Nu börjar jag vimsa alldeles för mycket här, men hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorgon!
Fina Chili fårn i höstas när vi hade startat våran allra första tävling ihop, trevligare ponny är riktigt svår att hitta♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: