Gårdagens ridpass

Godmorgon! Jag håller just nu på att göra mig iordning för skolan, men tog en paus för att blogga, hehe.
Igår red jag ju lektion som vanligt, och hade Vampiro igen. I början red vi tre serpentiner med bommar på medellinjen, sen tränade vi på rakriktning på medellinjen i trav och galopp. Vampiro är ju inte jättelätt att svänga, då han ökar tempot när man svänger snävt så det fick jag jobba på. Men han skötte sig superbra, och kändes mjuk och avslappnad hela passet, så jag är jättenöjd!
 
Blir dock ingen hoppning för min del idag, då jag ska iväg till körskolan för nå teoretisk introduktion eller nåt sånt, haha. Emilia kommer hoppa Uriel iallafall, så vi får hoppas att hon bloggar om passet ikväll!
 
 Fina Vampiro i somras
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: