Ingen Pay and Jump..

Tyvärr så kommer ingen av oss att delta i morgondagens Pay and Jump då vi inte kan hoppa i nya ridhuset för att underlaget är jättedåligt sen dom fräste det tidigare. Red Cecci där idag och det var gropar och stenar här och var.. Så tävlingen kommer hållas i gamla ridhuset och man får inte hoppa högre än 50cm så det är inte så många som fortfarande ska hoppa, vilket är tråkigt!
 
Tydligen så ska den ändå flyttas till nästa helg, fast då är det lokal så jag fattar inte riktigt hur dom tänkte där, haha. Jaja, förhoppningsvis blir det väl bra..
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Hejsan! Eftersom att ni rider på brk, så kanske ni vet något om en ponny vid namn Little Dun som stod där förut? Äger honom nu, och det skulle vara kul att veta lite om hur han var förr och så! :)

Svar: Hej! När jag var liten så var Dunet min favorithäst och jag gillade verkligen honom! kommer fortfarande ihåg hur sorligt det var när han åkte :( Han var väldigt pigg och vissa orutinerade ryttare gillade inte riktigt honom för han kunde göra lite busiga saker ibland ;) men han var en riktigt fin dressyrhäst och tävlade lite och sånt! Han var verkligen jättefin :) Jag har någon bild på honom från förut om du skulle vilja ha det också! Kul att du kontaktade oss! /Emilia
None None

2014-02-24 // 16:37:09

Sv: Åh ja, det skulle verkligen vara kul att få se nån bild på Dun från förr :D

2014-02-24 // 20:42:16
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: