Onsdag!

For till skolan idag, och kände mig rätt så frisk, guud vad skönt! Startade dagen med nationella prov, emn.. Det gick väll helt okej ändå! Sen flöt dagen på bra tills jag slutade runt halv fyra. Kollade på Greys Anatomy när jag kom hem, och sen somnade jag i två timmar, var verkligen svintrött! Så idag har jag gjort absolut ingenting i princip.. 
 
Bävar lite inför morgondagen, ska göra en sak som kanske inte låter särskilt stor men jag har inte gjort det själv på ett år, ångest men ändå förväntansfull, och för mig är det väldigt STORT. Efter det ska jag belöna mig själv med att åka till Pluto, bara mysa och motionera honom på något sätt. Efter det ska jag till Pavve med en som jag känner. Det finns ingen bättre belöning än att få spendera några timmar med dessa hästar♥.
 
 ♥♥♥♥♥♥♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: