Apollo

Älskade Apollo♥. Sist jag satt på hans rygg och såg honom..
 
Jag är så otroligt glad att han har fått ett sådant bra hem med en supergullig tjej till ägare! Är 270% säker på att hon kommer ha en av de bästa ponnytiderna någonsin med denna underbara ponny. Trots den korta och fina tiden jag och Apollo fick ihop, var den väldigt lärorik och vi blev väldigt tajta. Fina, fina ponny! Kommer säkerligen träffa på honom på någon tävling inom en snar framtid, jag kommer typ böla ihjäl mig när jag får se honom igen. Saknar honom så det gör ont ibland.. 
 
/eveline

KOMMENTARER


amanda högström http://amandahogstrom.blogg.se

Du får komma och hälsa på han! :D

Svar: Ååh gulle du! <3
None None

2014-01-20 // 22:01:23
Random

Hade du kunnat göra ett inlägg om dom ponnyer du rider/ridit hos janett ?

2014-01-22 // 16:19:05
Random

Och vilka du gillade mest

2014-01-22 // 16:19:46
Amanda Högström http://amandahogstrom.blogg.se

Du får komma någon dag/helg, så få vi säkert låna Apollo :) <3

2014-01-23 // 10:43:10
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: