Arbeta utomlands

Någonting jag vill testa på när jag blir äldre är att jobba utomlands med hästar.
Det skulle vara så sjukt roligt att få testa på det! Hästhållningen i andra länder brukar ju vara helt annorlunda mot för här i Sverige och jag tror att det skulle vara väldigt roligt och en cool upplevelse!
 
Det är båda positiva och negativa reaktioner på folk när dom har jobbat utomlands (tex. Tyskland) men det beror ju självklart i vilket stall man arbetar i.
 
Johanna Grant, tex., jobbar i Bulgarien och hon verkar ha det riktigt bra där nere! Fina hästar men hårt arbete - men det är det nog värt!
 
Ja, att arbeta utomlands är något jag vill prova på. Att jobba i stall och rida flera hästar om dagen är något jag vill testa göra helt enkelt. 
Foto lånat av Johanna Grant, där hon jobbar i Bulgarien.
 
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Jasmine - Madikken & Little Dun http://realhorsepower.blogg.se

Skulle också vilja testa att jobba utomlands! Så länge man förstår vad folket där säger haha ;)

Svar: haha ja kommunikationen kan ju bli lite svår haha ;) men en riktigt rolig upplevelse!
None None

2014-01-27 // 20:12:18
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: