Det roligaste jag gjort

- Vad är det bästa du har gjort på hästryggen? typ det roligaste.
 
Svar: Jag har gjort så otroligt många roliga saker på hästryggen och det är ju alltid roligt att rida och umgås med hästarna! Men alla tävlingar (oavsätt resultat) har varit otroligt roliga, och alla gånger jag har badat med hästarna, alla uteritter, dressyrpass och hoppträningar. Allt är så roligt!
 
Tiden med Amira, Saffe och Kotten är något som var och är grymt roligt. Jag är så otroligt lycklig för att jag får göra detta, att jag får ha det så bra som jag faktiskt har det. Att jag har så många vänner där, som alltid gör en på bättre humör.
Jag tycker att denna bild visar rätt mycket lycka på något sätt, med två hästar som jag saknar extremt mycket. 
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: