Godnatt

Känner mig helt mörbultad efter dagen, är så grymt trött, helt ärligt så sov jag inte ens två timmar inatt och det tar ju på krafterna.. Så nu ska jag försöka sova, så jag inte fastnar för någon bra serie och blir helt uppe i varv, hehe.
 
Har annars nyss kommit hem från mockis, där jag red Chili med Maria och Prinsessa, gick helt okej! Och chili fick massa pussar på hennes gosemule♥. Innan det var jag till Pavve och fixade åt honom+pysslade litegran och for sedan ut på en liten mysig skrittrunda♥.
 
Nä nu ska jag verkligen sova, förstår mig verkligen inte på er som bli så uppe i varv varje natt och sedan ta en energidryck för att få upp energin på morgonen, asså nej, skulle aldrig kunna göra så. Det här med att somna för sent ska inte bli någon vana, utan händer mig typ en gång per år då jag alltid är den som slocknar först av alla i huset annars, haha! Godnatt!
Finaste Pavvan.♥
 
/eveline

KOMMENTARER


anonym

Men när kommer evelines header?

2014-01-28 // 07:06:30
anonymous

^

2014-01-28 // 10:06:12
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: