Morgonjour

Halloj! Idag har jag spenderat hela dagen på ridklubben med Amanda. Hon sov hos mig från igår till idag och vi ba chillade på osv haha. Idag hjälpte jag Ceccis ägare med morgonjouren och Amanda var supersnäll som ville följa med frivilligt, haha!
 
Men vem är då Cecci? Jo det är ju den ponnyn som Amanda har hjälpt till med förut. Men nu ska jag rida henne nån gång i veckan för att hjälpa att rida den lille busen, då ryttarinnan är lite kort ännu, men dom är superfina tillsammans för Emilia (som ryttaren heter) är superduktig! Red förövrigt Cecci i fredags men har helt glömt bort att berätta, haha. Gjorde inte så mycket, utan kände bara på henne då det var första gången jag red henne. Hon var inte helt lätt så Emilia gör ett superjobb med denna ponny måste jag säga!
 
instagrambild på mig och ceccan
 
/Charlotta
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: