Svar från frågestundenI

  1. Eveline: Vilka hästar/ponnyer rider du? Kommer du att tävla någon av dem?
  2. Jag rider Pavve, Pluto och Tjena Mannen och ibland Chili :) Tjena Mannen och Chili kommer jag att tävla. 
  1. Vilken eller vilka är era bästa vänner/vän?
  2. Mimmi  och Johanna är mina närmsta vänner, gillar inte ordet "bästa vänner", men har många fina och nära vänner!
  1. Vilken av era vänner har ni känt längst? 
  2. Angelica
Vilken skola går ni på, trivs ni där?
Kråkbergskolan, och jo där trivs jag.
 
Hade ni viljat bo någon annan stans än Boden? Vars?
Bor utanför Luleå typ, men Stockholm eller Göteborg hade varit nice!
  1. Vad köpte ni på hööks den senaste gången ni var dit? 
  2. Tävlingsskjorta, hårspänne, graman och en jacka. :)

  1. Eveline skrev i tidigare inlägg att hon har börjat rida D-ponny och att det känns bra. Vilken ponny är det? Ska du tävla med den? Hur ofta ska du rida den? 
  2. Mimmis ponny Tjena Mannen, som planerat ja, 1-2 dagar i veckan :)
  1. Hur tycker ni att en blogg ska vara, för vara intressant? Alltså så man klickar in på den nån gång per dag?
  2. Inspirerande och peppande!

/eveline
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: