Svaren på frågestunden - Emilia

Vad söker du för ponny? C eller D, ung eller äldre, utbildad ellr outbildad o.s.v. 
 Jag söker helst en D-ponny, den får gärna vara lite yngre men inte för ung, och utbildad - men det ska ändå vara en utmaning och jag har inget emot att den inte är färdigutbildad.
 
Vilken eller vilka är era bästa vänner/vän? 
Amanda och Tilda tror jag.

Vilken av era vänner har ni känt längst?
Ida och tilda.
 
Vilken skola går ni på, trivs ni där? 
Jag går på Fria Emilia, sista terminen i 9an och jag trivs där. 

Hade ni viljat bo någon annan stans än Boden? Vars?
Skåne eller typ Stockholm hade varit najs, men ja, jag har ju som allt här och att lämna det hade nog inte varit så roligt.
 
Hur tycker ni att en blogg ska vara, för vara intressant? Alltså så man klickar in på den nån gång per dag?
Bra, intressanta inlägg, mycket bilder och videos, en fin design är ju faktiskt också ganska viktigt och att man alltid försöker skriva positiva och glada inlägg :)
 
Hur har ni gjort så att blogglänken kommer bredvid namnet när man kommenterar? :)
Den har varit där från början!
 
Vad köpte ni på hööks senaste gången ni var dit?
Jag köpte stövelsträckare senaste gången jag var på hööks, men jag och min mamma har beställt tre saker därifrån som jag hoppas kan komma snart!
 
Hur många hatkommentarer har du fått?
oj, inte så jättemånga men nog många för att det ska liksom ge någon effekt som dom vill ha hahah.
 
Blir du ledsen då?
Det beror på vad som skrivs, skriver man att jag liksom misshandlar min häst så tar jag ju inte åt mig eftersom att jag vet att det inte är sant, men är det något annat om MIG som person så är det inte alls kul. Men jag brukar inte ödsla så mycket energi på att ta åt mig och reflektera kring dom heller, så jag har rätt enkelt för att inte bry mig om dom.
 
Hur många inlägg skriver du per dag?
Jag brukar skriva typ 3 vanliga inlägg och minst 2 tidsinställda till dagen därpå, så ca. 5 inlägg om dagen. Sedan brukar jag skriva inlägg och lägga dom i utkastet ifall jag någongång inte alls orkar blogga och då kan jag ta det inlägget. Så jag skriver rätt många inlägg om dagen!
 
Är du kär?
Jag vet faktiskt inte, lite kanske. :)
 
Är det mycket skitsnack på din ridklubb?
Det pågår skitsnack överallt så ja, det är rätt mycket skitsnack på BRK - precis som på alla andra ridklubbar. Jag tycker att speciellt ridskoleryttare får ta rätt mycket skit om man gillar samma hästar osv. men jag brukar inte bry mig så mycket om vad dom säger helt ärligt. 
<3
/emilia

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: