Blixten

Halloj! Tänkte ta och utvärdera gårdagens hoppning, då jag inte hann igår. Vi hade Kajza som vikarie, och vi hoppade blixten! Uriel var rätt seg i början, men när vi hade hoppat fram lite så ble hon lite på tårna haha.
 
Det gick faktiskt superbra, förutom ett slarvstopp på sista hindret när vi hoppade allt som en bana. Jag släppte henne innan hindret för jag tyckte det var för högt (har blivit lite blind då vi inte hoppar så högt oftast, haha) men då fick jag ta det igen och då hoppade hon, om än lite konstigt hehe.
 
Idag red jag förresten Bizca, men tänkte göra ett enskilt inlägg om veckan då jag ridit henne mycket.
 
 
Två av dom bilder som Olivia fotade igår. Tack!
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Anonym

Vem red Fly?

Svar: Det var Kaisa.
None None

2014-03-15 // 22:00:39
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: