FREEEEDAAAAG

 
Hej på er! Gårdagen var inte så speciell förutom att jag åkte skidor och red ett såå jädrans bra ridpass på Pluttis. red på ett nytt bett, på ett novabett. Guuud vilken skillnad, han var verkligen så fin! Lyssnade på skänkeln och gick fram för den, hade koll på sidorna, och allt bara satt. Han var så duktig, verkligen bäst idag, älskade lilla ponny♥.
 
IDAG DÅ! Vet inte ens varför jag sitter här och skriver, för jag har verkligen inte tid med det.. Ska hinna äta och packa och fixa Pavve innan fem, hur fasen jag ska få ihop det. För klockan fem drar jag mot skellefteå för årets första meeting! Hur kul liksom? Ska bo på hotell och bo med min fina Johanna och Maria, och sen är det tävling lördag och söndag med Chili. Lördag hoppar jag LD och LC, och söndag LD. Nu måååste jag kila! Nu känner jag bara, att nu ska jag iväg och ska ha så himla roligt! Ha en bra helg!♥
Från kuriren! Nu ska vi rida in på banan, och ha så jävla roligt, fina chili.
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: