Omkullridning

Idag red jag Bizca i ridhuset med Melinda och Di Dah. Hann dock inte rida allt för länge då vi, andra gången vi gick över några travbommar, går omkull. Hon trampade på bommen så att den rullade bak och hon ramlade framlänges så jag for över halsen på henne. Vi gjorde iallafall inte illa oss förutom ett skrapsår som jag fick på höften haha.
 
Bizca var mest skärrad efter det, men verkade inte ha ont någonstans så jag borstade av henne noga och kollade igenom henne innan hon fick gå ut i hagen igen, där hon genast lugnade sig när hon fick äta sitt ;)

älskade pluttis som måste hålla koll på fötterna, haha
 
/Charlotta
 

KOMMENTARER


Huvva, ja va me om liknande på en unghäst för ett tag sen, inte roligt... Men skönt att ni klara er så bra! :)

2014-03-06 // 22:51:57
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: