Tisdag

Hej vänner! Fyfaaasen så trött jag är... Helt slut i hela kroppen, haha. Har varit i mockträsk hela kvällen, for ut på en tur med Chili i skogen. Rädd som jag är så tvingar jag pappa att fara med bilen bakom så det lyser upp vägen och så att inget djur eller nå kommer nå, haha även om jag sitter på en racerponny är jag verkligen svinrädd för att rida när det är mörkt ute själv. Nåja, det gick bra, riktigt bra! Red lite sidvärts i både skritt och trav, hon var lugn och fin och lyssnade bra på mina hjälper. Myste med hon i boxen efteråt, asså Chili är nog världens mysigaste ponny♥. Har nyss landat i min säng, mina ögonlock håller på att falla igen så nu ska jag sova! Kommer så småning om igång med bloggningen igen, men det känns roligare när vi alla är lite aktiva i stället för att det ska gå lite upp och ner, hehe. Snaaaart! 
 
/eveline
 

KOMMENTARER


Vilka fina bilder ni har i headern :D

Svar: tack så mycket!
None None

2014-03-13 // 14:27:49
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: