Veckan som gått

Här kommer en liten sammanfattning på dagarna jag inte har bloggat, hehe.
 
I Onsdags hade jag hoppträning som vanligt, och jag är nöjd med både mig och Uriel. Bizca ledde jag ut en kort sväng med Emmy på ryggen haha. I torsdags red jag både Di Dah och Bizca inne och båda skötte sig super.
I fredags red jag också i ridhuset. Sen sov jag hos Emilia med Amanda. Under lördagen var jag bara hemma och min hund fyllde 9 år! Igår skulle vi rida men ridhusen var upptagna hela kvällen.. Var iaf på Hööks innan det och köpte ett svängt blingat pannband.
 
Idag for jag direkt efter skolan och skrittade/travade barbacka på Bizca runt lilla travslingan. Hon var liiite ledsen inne i stallet innan vi for ut eftersom att hon var helt ensam. Lite småspänd när vi började rida också eftersom att hon inte gillar att vara själv, men hon blev riktigt mjuk och lugn mot slutet!
 
Ber om ursäkt för denna extremt långa och tråkiga sammanfattning.. Ska somsagt bättra mig!
 
 mysbild från förra veckan ♥
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: