Veckans Hibizca

Söt rubrik^

I veckan har jag ridit Bizca tisdag och torsdag, och så red jag ut på Di Dah med Emilia, Bizca, Amanda och Irland i onsdags. I tisdags red jag iaf lite lugnt i paddocken, på hacket. Hon är inte riktigt van vid det ännu, så rider inte allt för ofta på det, men hon var riktigt avslappnad trots blåsten och lite läskiga snöklimpar.. ;)
 
Igår red jag på vanliga bettet, barbacka i ridhuset. Hon gick riktigt fint stundtals, men sen kom den jobbiga högergaloppen.. Fick kämpa ett tag med den, men till slut lyckades vi få den efter lite studsande och drag i tyglarna.. (det är lite som en ovana hon har när hon blir pigg haha). Är ändå nöjd med henne då hon kämpade på bra ♥
 
älskade bizca, snart ett år sen denna bild togs!
 
/charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: